Stjärnklart

2012-01-13 @ 01:20:10
Blev en skön kväll, efter träningen så slog vi igång ett par Sex and the City avsnitt som vi kikade på (jag och mina roomies) och åt lite samtidigt, sedan kom det hit några fler och det dracks vin och pratades en hel del för att sedan sluta med några fler avsnitt Sex and the City. Den serien kan jag verkligen se på hur många gånger som helst och trots att jag vet vad som kommer att hända här näst så är det alltid lika underhållande och bra. Håller tummarna för att Mad Men är likvärdig, fick nämligen första säsongen i julklapp! Har höga förväntningar på den, trots allt har serien fått stor uppmärksamhet och väldigt positiv bemötning.
Nu lyssnar jag på P3 - Karlavagnen, mysigt, och ska lägga mig i sängen som inte står där den brukar. Har flyttat in den i ett hörn med bara snedtak, så vi får se om jag kan undvika att slå i huvudet och om det funkar att sova åt det hållet. Vore bra för det blev en bättre lösning och den ser väldigt inbjudande ut, speciellt med nya påslakan och en ny filt som jag fick i julklapp. Får visa en bild senare, ljuset här inne gör inte sängen rättvisa.

Kommentarer
Postat av: Johanna Kvarnström - makeup artist

Sv: Tack så mycket för de fina orden i min blogg! Det värmer verkligen att höra! :)



Ja det kommer komma massvis med bilder!! :)



Allt bra med dig?



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0