Säg det med en lapp!

2012-01-13 @ 19:20:11
Idag har jag pluggat, pluggat och pluggat. Har tre stycken inlämningsuppgifter som ska vara klara och inskickade senast söndag kl 00.00. Jag har inte börjat med någon av dem, förrän idag. Så jag kommer få sitta med dem hela helgen, var på skolan i biblioteket och läste en bok som jag ska recensera (en av uppgifterna) och det var väldigt skönt att sitta där och plugga istället för här hemma. Kommer definitivt att göras fler gånger!
När jag kom tillbaka hit till Borås i tisdags så möttes jag av en lapp när jag kom in i trapphuset, någon irriterar sig tydligen på cigarettfimpar och hade bestämt sig för att skriva en arg lapp som lösning på problemet. Men det var lite svårt att se vad som står... Tycker för övrigt att arga lappar är hur roliga som helst, David Batras böcker fyllda med arga lappar som folk har skickat in efter att ha stött på dem på olika ställen är riktigt kul; "den som inte tar bort luddet ska dö!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0