Träningskort.

2012-01-12 @ 14:59:26
Sitter och funderar fram och tillbaka på om jag ska köpa Allkort eller Gruppträningskort på friskis för den här terminen. Ett av mina främsta karaktärsdrag måste vara att jag är extremt dålig på att välja det ena eller andra, även om jag i många situationer är väldigt beslutsam. Antar att det är situationer där det inte finns flera valmöjligheter? Sedan är det ju så att man "sparar" pengar på att köpa ett årskort istället, för antagligen kommer jag att köpa nytt terminskort till hösten annars. Och jag måste bestämma mig snabbt nu för Maja och jag ska iväg och träna om ett tag. Men fasen, jag saknar faktiskt att träna på gym. När jag, förr, bara hade gymkort i cirka 3 år blev jag lite mättad av det även om jag tränade väldigt i perioder, vissa ingenting alls och andra mest hela tiden. Det var i stort sätt samma sak hela tiden, väldigt monotont. Men å andra sidan var jag inte motiverad till att ändra det inbitna programmet jag gång på gång nötte, även om jag var fullt medveten om att det är en viktig del om man vill nå bästa resultat. Jag saknar också att springa, helst ute i ett fint elljusspår men det duger med löpband. Sådana finns på gym. När det blir varmare ute tänkte jag försöka ta mig till Kransmossen och springa i de spår som finns där, men det är ett tag kvar dit.
Och helt plötsligt fick jag det att framstå som att jag bara vill ha gymkort, men det är inte heller hela sanningen även om jag för stunden känner mig kanske trött på tidsanpassningen och utbudet av gruppträningen. Den inställningen kommer garanterat att ändras. I've got no idea what to do....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0