Run for it

2012-01-15 @ 20:29:07
Har precis duschat efter träningen, blev ett pass på löpbandet som både var välbehövt och väldigt skönt. Sprang en halvmil vilket jag är nöjd med då jag inte sprungit på länge även om jag tränat och åkt en del längdskidor (det är ett stort minus att det inte är snö här nere, känns som om jag kommer missa brädåkningen i år...), sedan lte roddmaskin. Vågade mig inte på att styrketräna eftersom det var första gången jag var upp på gymmet, måste känna in mig först. Gymmet ligger en våning upp från de andra salarna och när jag gick upp för trappen möttes jag av en massa styrkemaskiner men ingen konditionsavdelning. Blev ganska besviken och slog en lop runt stället för att sedan upptäcka en trapp till som ledde till ännu en våning så dit gick jag och fick se en lång rad med tio löpband och åtta cross-country, och de alla var under användning utom ett löpband längst ut som jag hoppade upp på. Det var som att mötas av en armada med sportiga människor, blev nästintill rädd av åsynen men sedan var det mer en motivation. Där jag gymmade förr stod konditions maskinerna i grupp i flera kortare rader riktade mot en simbassäng på våningen nedanför samt TV-apparater. Men här var de riktade, hela raden, mot styrkemaskiner som i sin tur var riktade mot oss som sprang. Och när man springer kollar min vanligtvis rakt fram = ett utmärkt tillfälle att spana in (och få ögonkontakt) med muskelbyggande träningsfantaster?
Satsar på att köra tjejmilen i år igen och även något mer, så det är bara att springa på om jag ska få en anständig tid.

Kommentarer
Postat av: Johanna Kvarnström - Makeup artist

Sv: Ja precis! :) Okej härligt! :) Kul att se något annat än dalarna i allafall :)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0