Handmade

2012-01-19 @ 23:31:54
Så här fina blev sockorna och klara alldeles i god tid, redan igår för att vara mer exakt. På bilden har jag vikt ner skaften men de är i själva verket ungefär 17-18 cm långa då min kära farmor frågade speciellt efter det. Avancerade lite med dessa genom att göra randig resår och tyckte det blev bra! De satt precis som de ska på hennes fötter. Det är väldigt roligt att min farmor (och övriga släkten) är så fascinerade över mitt hantverk, det gör mig både glad och mer motiverad. Även om det kanske inte är en sådan stor bragd att knåpa ihop ett par sockor så är det alltid roligt och uppskattat med något egentillverkat. Kabelstickat får bli nästa utmaning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0