Getting dressed .

2011-12-16 @ 11:57:19
Att planera dagen innan vad man ska bära nästa dag har aldrig varit min starka sida, varken när jag var liten och inte heller nu. Det är både en för- och nackdel, i vissa fall kan det leda till panik på morgonen och det i sin tur till försening eller att man får gå runt en dag och känna sig obekväm i sina kläder. Men för det mesta går det av sig självt och kläderna åker på baserat på vad som inspirerat och hur humöret för dagen är, samt vad som kommer ske under dagen. Och att slänga på sig något oplanerat kan ibland leda till att man hittar nya favoriter. Min oplanering av klädval har även gällt högtider (fick akut-köpa en klänning till ett bröllop tidigare i år ungefär en eller två dagar innan), men nu verkar det ha gett med sig för jag har nämligen redan köpt kläder till både jul och nyår. Det beror nog mest på att jag vet mer vad jag vill ha nu samt att jag ogillar att behöva springa runt dagen innan och tvingas köpa en osmickrande klänning som aldrig kommer användas igen på grund av att jag inte tagit mig tid tidigare.
Om ni skulle stöta på mig idag så skulle jag se ut såhär.
Nu ska jag strax iväg på dagens andra föreläsning, den ska tydligen handla om arkitektur och är även kursens allra sista! Sen blir det fokus på de tre inlämningsuppgifterna som ska bevisa att jag lärt mig något.

Kommentarer
Postat av: Johanna Kvarnström - makeup artist

Sv: Härligt! :) Jo det är bra med mig också!

Ja visst kan vi göra det men jag har ganska full upp nu ett tag framöver men vi kan väl höras av :)



Trivs du bra i Borås? :)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0