billy and I .

2011-12-03 @ 14:31:00
I torsdags, under workshopen, fick vi även en kort föreläsning av de som äger, startade och driver klädmärket (och företaget) billy and I. Den gav en otroligt bra inblick över hur det går till i starten, framför allt hur tufft det är, och hur man kan lyckas bygga upp något framgångsrikt. Även om de bara är två som driver det, Klara och Adrian, så växer de för varje säsong vilket visar på hur målmedvetna och drivna de är.
Vill ni kolla in vilka de är, hur deras kläder ser ut och annat roligt kan ni kika in på deras hemsida med webshop.
Nu tycker jag att vi kikar lite på hur det såg ut när jag bestämde mig för att vandra ner till deras ateljé/studio/kontor!
Här är en del av deras kollektion A/W 2011.
Innanför glasväggen är deras kontor, även Josefin Strid (lovande ny designer) sitter i samma rum.
Så jag passade på att prata lite med henne och kolla in hennes kollektion.
I showroomet fanns fina möbler.
Pratade även med Klara och Adrian (billy and I) om en sak jag skulle vilja göra till våren och de verkade intresserade. Vi får se vad som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0